Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00

Τράμπ, ο πατέρας του "εμβολίου"

VIDEO FLASHBACK: Με αφορμή την παραδοχή από τον ΠΟΥ ότι "το Covid-1984 αποτελεί παρόμοια απειλή με τη γρίπη", ας κάνουμε ένα ταξίδι πίσω στο 2015, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στην πρώην ραδιοφωνική εκπομπή Opie & Jim Norton.

"Δεν έχω κάνει ποτέ. Μέχρι στιγμής δεν έχω πάθει ποτέ γρίπη. Δεν μου αρέσει η ιδέα να κάνω ενέσεις κακών πραγμάτων στο σώμα [μου], κάτι που ουσιαστικά κάνουν. Δεν έχω κάνει ποτέ αντιγριπικό εμβόλιο και δεν έχω πάθει ποτέ γρίπη. έχω φίλους που κάνουν με θρησκευτική ευλάβεια το αντιγριπικό εμβόλιο και μετά παθαίνουν γρίπη. Έχω δει πολλές αναφορές ότι το τελευταίο αντιγριπικό εμβόλιο είναι ουσιαστικά εντελώς αναποτελεσματικό".

Το 2019, ο Τράμπ υπέγραψε EO για τον εκσυγχρονισμό των εμβολίων κατά της γρίπης και όπως όλοι γνωρίζουμε ο αυτοαποκαλούμενος "πατέρας του εμβολίου" υπήρξε υπερήφανος υποστηρικτής της επιχείρησης Warp Speed και της εξάπλωσης των εμβολίων...

Ο πρώην πρόεδρος Τράμπ ανέλαβε δημόσια την υπεράσπιση ενός βιολογικού όπλου με τοξικές πρωτεΐνες αιχμής που έχει ακρωτηριάσει εκατομμύρια ανθρώπους και έχει σκοτώσει εκατοντάδες χιλιάδες μέχρι στιγμής -και πιθανότατα θα σκοτώσει περισσότερους αν τα πράγματα πάνε σύμφωνα με τα σχέδια εκείνων που εξαπέλυσαν αυτή τη φρίκη στην ανθρωπότητα.

0 Comments

ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ
Authors
Phoenix